divendres, 27 de febrer del 2015

Descobrint un nou món


Molt bones,

Tot i seguir diferents blogs, mai he tingut l'interès suficient per a crear-ne un de personal. Potser, és que em sembla que no és d'interès general el que jo pugui dir?! De fet, m'agrada més compartir fotografies que pensaments o idees. Ara, però, una assignatura de la UOC, Escriptures Hipertextuals, em fa entrar en un nou món virtual i digital. Espero sortir-me'n amb èxit ...

En Joan Campàs ens demana crear un blog com a inici de curs, i aquí el teniu. Què esperar-ne d'ell o, més aviat, què esperar de mi, ja serà una altra cosa que anirem descobrint en les properes setmanes.

De moment, doncs, comparteixo amb vosaltres una fotografia meva feta a Lisboa, una ciutat que us recomano. La ciutat em va sorprendre agradadablement, segurament perquè no m'esperava res de concret ni n'havia escoltat masses comentaris. De fet, és el millor. Arribar a un lloc nou i anar-lo descobrint, tot caminant i visquent-lo.



4 comentaris:

  1. Hola Diana!! estic plenament d'acord amb tu . També soc seguidora d'alguns blogs però mai he torbat interès en tenir un de propi. Soc més d'escriure petites reflexions i sobretot enviar fotos que m'ha arriben al cor o que tenen un significat especial per mi...Estudio humanitats i soc més de petits reflexes que no de paraules....Potser també per la por i la vergonya de no interessar a ningú!! ja veurem com va tot això!!!
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bones!
      Que bé Olga, ja tinc un primer comentari que no és meu .... encara ens en sortirem d'aquesta nova aventura virtual.
      Una abraçada també

      Elimina
  2. Hola Diana i Olga !
    Al capdavall el que interessen no són les coses sinó com s'expliquen, d'això es tracta! O sigui que hores d'ara i amb les hooores d'estudis segur que tenim moltes coses a dir. El que passa és que algú ens ha de empènyer, i jo crec que en Joan Campàs és una d'aquelles persones...i una prova d'això és la idea del bloc personal, no creieu?
    Salutacions i ànims!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Totalment d'acord Jordi!
      De vegades, per a engrescar-nos a fer coses noves, i que ens fan certa mandra o no coneixem del tot, necessitem d'algú que ens doni el tret de sortida com en Joan Campàs.
      No m'havia passat mai pel cap fer-me un blog personal, i això que ensegueixo uns quants. Ara, si més no, aprenc com fer-lo i altres coses més. No està gens malament
      Ens veiem per la 'classe' virtual

      Elimina